Later UpDate: Pentru cei care ma prefera in varianta “business, serios”, un interviu pe tema de mai jos, la solicitarea lui Petrisor Obae. Il puteti citi aici, pe Pagina de Media. Ce-am avut de spus, am spus. Subiect inchis.
Prin prezenta il invit respectuos pe dl comisar sef Vasile Viorel, care semneaza interceptarea care ma priveste [facsimil], pe data de 9.11 anul curent la manifestarea denumita RoNewMedia, prilej cu care va avea ocazia sa descopere diferenta minora dintre o “retea sociala” si o “raceala sociala”.
Dl. comisar-sef va avea ocazia sa il vada acolo, pentru prima data in Romania, pe reprezentantul racelii sociale Facebook – o maladie tot mai raspandita in randurile tinerei generatii.
Mai declar, prin prezenta, ca sunt de acord sa fiu arestat, pe baza acestor dovezi irefutabile, pentru atentat la siguranta nationala, intrucat discutia cu inculpatul Vintu Ovidiu Sorin arata clar ca, in complicitate cu Petcu Valentin – cunoscut si sub numele conspirativ “ Zoso” – respectiv Voicu Bobby – poreclit “Bobby“, puneam la cale un plan malefic de raspandire prin Internet a virusului informatic AH1N1 in vederea declansarii unei epidemii de “raceala sociala” [sau chiar “rascoala sociala”, potrivit altor surse]. Pledez vinovat.
Cu stima,
D. Stanca
PS Initial, am incercat sa raspund serios. Imi pare rau. In fata absurdului, nu pot decat sa rad. Sunt de acord, insa, cu fiecare cuvant scris de Tolo, aici. Cu fiecare cuvant, repet.
necenzurat
Oct 18, 2010 @ 18:10:44
da, pana la urma, sunt politisti
Pe strada Paris » Blogul lui Bobby Voicu – alpha beta version
Oct 18, 2010 @ 18:21:29
[…] februarie – martie am primit un telefon de la Dragos, care imi spunea ca SOV ar vrea sa se vada cu cativa oameni importanti din online, printre care si […]
Tweets that mention Pledez vinovat | Pagina lui Dragos Stanca -- Topsy.com
Oct 18, 2010 @ 18:28:13
[…] This post was mentioned on Twitter by Dragos Stanca, Dragos Stanca and apostol victor, apostol victor. apostol victor said: RT @dStanca: @zoso, @bobbyvoicuro imi pare rau, insa nu mai suport minciuna. pledez vinovat si ma predau! http://sp2.ro/28fd4b […]
Amuzatul
Oct 18, 2010 @ 18:58:37
Hahahaha. Not funny. Nici asta, nici ce-am citit cu totii in stenograma. “Cui ii pasa”, stiu.
Pacat ca pana si “online-ul romanesc”(bleah) e manjit. Urat de tot. Pentru ca…stenograma asta e nimic pe langa ce nu stie pleava. Inca.
Bafta la facut bani si la zambit fals.
dStanca
Oct 18, 2010 @ 19:13:21
@Amuzatul: Fii linistit. Eu zambesc cat se poate de natural, cand zambesc. Nu prea se intampla des, atata tot. Nu vad ce e atat de revoltator intr-o discutie libera. Si nu e revolator ca o treaba fara nicio legatura cu cazul dat e data publicitatii cu un singur scop, denigrarea unor oameni?
zoso
Oct 18, 2010 @ 19:25:45
vin in curand in bucale. pregateste banii.
dStanca
Oct 18, 2010 @ 19:27:19
@zoso: golanasule, cisterna e plina. te asteapta, ca de obicei. te pup, batranelule!
Simion Cristian
Oct 18, 2010 @ 19:32:12
Bineinteles, tu nu ai nicio treaba cu toate astea! Mizerabilii! Rusine Dinu Patriciu! Ce pixel mare si albastru! :))
victor
Oct 18, 2010 @ 19:56:25
Mda, restul de conversatie nu conteaza. Ceea ce conteaza e ca cineva a scris raceala in loc de retea. Sau asta inseamna ca toata conversatia e inventata?
dStanca
Oct 18, 2010 @ 23:15:12
@victor: nu, spune insa cate ceva despre nivelul de inteligenta al celor care intocmesc astfel de rapoarte de care poate depinde uneori viata unor oameni. si prestigiul lor. atat. neimportant, nu? in rest, nu am ce sa comentez, sunt opiniile lui cu care nu sunt de acord. nu cred ca ilegal sa intalnesc un proprietar media cu bloggeri, daca si el, si bloggerii sunt de acord. fiecare decide ce si cum in raport cu constiinta si principiile lui. accepta sau refuza aceasta experienta. restul sunt opinii, pareri, fabulatii. bla-bla.
dStanca
Oct 18, 2010 @ 23:16:43
@victor: nu, spune insa cate ceva despre nivelul de inteligenta al celor care intocmesc astfel de rapoarte de care poate depinde uneori viata unor oameni. si prestigiul lor. atat. neimportant, nu? in rest, nu am ce sa comentez, sunt opiniile lui cu care nu sunt de acord. nu cred ca ilegal sa intalnesc un proprietar media cu bloggeri, daca si el, si bloggerii sunt de acord. fiecare decide ce si cum in raport cu constiinta si principiile lui. accepta sau refuza aceasta experienta. restul sunt opinii, pareri, fabulatii. e o tara libera. ma rog. de fapt, daca ma gandesc mai bine…
dStanca
Oct 18, 2010 @ 20:03:57
Ma intreb. Comisarul-sef Vasile Viorel care ma asculta pe mine o fi tot una cu asta? Intreb… [sursa: http://www.evz.ro/detalii/stiri/serviciul-de-informatii-al-maharilor-844923.html%5D
CORUPŢIE ŞI UN ACCIDENT MORTAL
Ofiţerii-problemă de la Contrainformaţii şi Filaj
Cristian Vasilcoiu
Şefii Serviciilor Contra in formaţii şi Filaj, comisarii-şefi Viorel Vasile şi Vasile Mureşan, sunt alţi doi ofiţeri „controversaţi” din cadrul DGIPI.
Demis ieri-dimineaţă, şeful Serviciului Autoprotecţie (Contrainformaţii), comisarul-şef Vasile, este un ofiţer „semnalat”, în mod repetat, tocmai de către cei pe care ajunsese să-i conducă.
Comisarul-şef Vasile a fost implicat, în 1996, într-un accident rutier mortal. Totuşi, Parchetul Militar Teritorial Ploieşti a dispus „neînceperea urmăririi penale faţă de cpt. Vasile Viorel, sub aspectul comiterii infracţiunii de ucidere din culpă şi conducerea pe drumurile publice a unui autovehicul de către o persoană care avea în sânge o îmbibaţie alcoolică ce de pă şeşte limita legală”.
Viorel Vasile a mai fost cercetat şi de Parchetul Militar Teritorial Bucureşti, în 2000, ca urmare a unui Raport (nr. 42650) al Corpului de Control al IGPR. Din raport reiese că Viorel Vasile „a comis o serie de abateri disciplinare, constând în acordarea de autorizaţii de portarmă, pe baza unor documente falsificate”. Procurorii militari au concluzionat că „nu există probe care să implice răspunderea penală a maiorului Vasile Viorel, fiind însă indubitabilă răspunderea disciplinară a poli ţistului”, astfel că şeful IGPR a dispus „retrogradarea în funcţie”.
Ajuns la Direcţia Generală de Evidenţă Informatizată a Persoanei (DGEIP), Vasile Viorel a fost „pus la dispoziţie”, în 2004, „ca urmare a unor abateri, lipsă de rigurozitate şi exigenţă cu ocazia unor controale efectuate la structurile din subordine”. Ofiţerul fusese „semnalat” de către UM 0962 (fostul cod militar al serviciului de informaţii) cu „predispoziţie la abu zuri şi acte de corupţie, manifestarea de lipsă de obiectivitate cu ocazia controalelor efectuate, dezinformarea conducerii DGEIP în legătură cu rezultatul acestora”. Ofiţerul Viorel Vasile a fost citat şi la PNA, în aprilie 2004, cu privire la aceste situaţii.
mihai
Oct 18, 2010 @ 21:31:40
Dragos si zoso, sa nu faceti otita baieti, de la cat de repede va intoarceti dupa cum bate vantul.
zoso
Oct 18, 2010 @ 21:42:28
multumim pentru grija.
ionut i
Oct 18, 2010 @ 21:43:40
1. “Esti prost, dar esti prostul nostru”
(nu vad ce te amuza la faza asta, dragos stanca)
deloc magulitor, dupa mine
2. discutia cu tine se afla la dosar fiindca explica strategia lui vintu in presa:
S.O. V
dStanca
Oct 18, 2010 @ 23:04:18
@Ionut I: Glumele si nuantele nu se simt intr-o stenograma. Te asigur ca nici Bobby nici Vali n-au o problema cu aceasta poveste mai ales ca am vorbit deschis despre ce si cum. Ia intreaba-te de ce dupa intalnirile cu ei n-au mai fost si altele, cu alti bloggeri? E? Vreo idee?
Denis
Oct 18, 2010 @ 22:15:01
Ma surprinde tupeul pe care il afisezi. Sincer! Sentimentul pe care il am e ceva de genul: ,,imi e rusine de rusinea pe care ar trebui sa o ai tu” Stenograma asta nu te pune nicidecum intr-o lumina favorabila ba dimpotriva imaginea ta cred ca s-a dus dracu. Iar faptul ca te iei de ala care a semnat interceptarea e o manevra penibila. Atitudine tipic romaneasca.
dStanca
Oct 18, 2010 @ 23:09:43
@denis: eu cred ca stiu daca are de ce sa-mi fie rusine si-ti garantez ca n-am absolut niciun motiv. dar asta stiu eu si atat. loialitatea fata de un loc unde am muncit ma impiedica sa spun mai mult, aici. in rest, crezi ce vrei. si emite sub pseudonim ce consideratii si judecati de valoare vrei. au valoarea pe care o are orice post anonim.
Radu
Oct 18, 2010 @ 22:27:57
All in all, felicitari pentru realizarile profesionale de pana acum !
Cred ca mediul nu foarte propice (din ce se vede), in care ai obtinut rezultate remarcabile, subliniaza dedicatia si profesionalismul cu care ai incercat sa-ti dezvolti ideile.
Spor in continuare !
dStanca
Oct 18, 2010 @ 23:10:44
@Radu: Daca as fi un cititor “normal” as jura ca mi-am scris comentariul asta singur;) Multumesc frumos.
misa
Oct 18, 2010 @ 22:42:40
eu as zice ma doare-n p… in legatura cu stenogramele astea. niste derbedei au facut publice discutii private, fara legatura cu cazul popa, care nu difera de discutiile din alte medii de afaceri, de pretentiile exagerate ale patronilor, etc. comentariile oripilate de discutiile in cauza imi aduc aminte fix de poporul roman- daca e intrebat romanul ai facut sex in 3, isi face cruce si se declara total anti, dar o face :). ipocrizie multa. spionita de doi lei a unei puteri dereglate si incapabila sa afca ceva constructiv. succes cu proiectele in derulare!
dStanca
Oct 18, 2010 @ 23:07:03
@misa: nu pot sa comentez, sunt subiectiv evident. mie mi se pare pur si simplu jenant. altfel, multumesc..
Cristian
Oct 18, 2010 @ 23:12:29
Dragos, te stiam un om vertical, independent. Din pacate lucrul la mogul, v-a cam schimbat. Ce a zis vantu si felul cum raspundeai zice totul. Din pacate.
“S.O. Vîntu: Deci n-am de gând să-mi aduc şef pe F5. N-am de gând să aduc şmecheri pe F5, care să-ţi arate ţie ce prost eşti.
D. Stanca: A, mă doare-n cot.
S.O. Vîntu: Pentru că tu, chiar dacă eşti prost, ai trecut la categoria “eşti prostul meu”. Am închis subiectele astea. Nu mă mai bate atâta la cap cu prostiile tale!”
“D. Stanca: Bine, hai, nu mă mai certa atât.”
Ai uitat sa spui “Sa traiti sefu’ “
ana
Oct 18, 2010 @ 23:22:23
@cristian, de ce sa-i fie rusine? vantu nu are treaba cu online si se dadea paun, asa cum ii sta in fire. nu inteleg, ce ai fi vrut sa-i spuna stanca? de ce s-ar fi complicat? cine nu-l stie pe vantu, nu stie ce vorbeste. pe vantu il lasi sa vorbeasca ce vrea el si tu iti faci treaba. si stanca si-o face bine. deci nu are de ce sa-i fie rusine. ciudata lume, vorba aceea, dupa razboi multi viteji se arata :)).
dStanca
Oct 18, 2010 @ 23:25:20
@ana: iar mi se pare ca postez eu singur 😉 tnx
ionut i
Oct 18, 2010 @ 23:57:59
o spune vintu de ce n-au fost si alte intalniri. el iti cere tie sa-i cumperi si sa nu-l mai plictisesti cu astfel de intalniri
vezi ce scrie bobby la el pe blog. el spune ca a crezut cu adevarat ca e vorba de o colaborare serioasa, nu stia ca vintu vrea sa-i dea o micuta suma din cand in cand. bobby a facut si proiect:)) si s-a intalnit de 3 ori cu vintu:)
jenant dialog. si e interesant tonul filial al end-ului, care-ti apartine: “bine, hai, nu ma mai certa atata’:))))
dorian
Oct 19, 2010 @ 00:09:52
@ionut, faci analiza pe text? :))). cine naiba va invata nenicule cum discuta astia intre ei? se alinta domle, ce n-ai inteles? vrea sa scape de el dragals :))).tu ce i-ai fi zis lui sov? banuiesc ca ceva inteligent, mai ales ca este recunoscut pt rabdare ;).
pai o fi crezut bobby ca e vorba de colaborare, asa si ds, dar sov are ideile lui schimbatoare. e celebru for this. si daca nu a iesit, nu a iesit. chiar vrei sa stii toate detaliile? stimabile, prea multa curiozitate; au si oamenii dreptul sa zica doar ce vor si cat pot.
Iulian
Oct 19, 2010 @ 00:15:01
tata las-o moarta.
n-are nici o legatura cu nivelul de inteligenta. poate sa fie si o greseala.
sau chiar ala de a stenografiat un tampit.
asta nu inseamna nimic fata de fond.
sunteti penibili cand o dati pe gluma.
ps
pt tine si tolo. ca la altii nu am pretentia.
in dosarul de fond se ataseaza tot materialul de ascultare. TOT.
adica pe inteles…toate cd-urile. de aia unele au legatura si altele nu.
si …chiar daca nu ar fi asa….interesul public o cere. ah ce imi placea fraza asta de kkt a voastra.
dStanca
Oct 19, 2010 @ 06:53:30
@iulian: nu pari tampit [prostul eram eu;)]. chiar as? TOT? cat de naiv sa fii sa crezi ca in perioada asta sov a vorbit doar cu noi si cu geoana fratele meu? si un pic cu gusha?:) orice spui tu e amuzant de trist.
dStanca
Oct 19, 2010 @ 06:54:27
@iulian: nu pari tampit [prostul eram eu;)]. chiar asa?” TOT”? cat de naiv sa fii sa crezi ca in perioada asta sov a vorbit doar cu noi si cu geoana fratele meu? si un pic cu gusha?:) orice spui tu e amuzant de trist.
De ce apar stenogramele dintre Vantu si jurnalisti ? | McGogoo?s Hell - Suburban philosophy
Oct 19, 2010 @ 02:34:07
[…] de presa [omit in mod intentionat politicienii]: Stelian Tanase,
Iulian
Oct 19, 2010 @ 07:02:20
@dStanca
te faci ca nu intelegi. si asta e destul de dramatic
ce a aparut nu e tot. e doar ce s-a scurs si e juicy.
sau prima parte 🙂 🙂
apoi evident ca nu o fi vorbit doar cu astia. dar cu astia incerca sa impuna statul lui.
nu te da dupa gard. tu si toti ceilalti in primul rand ati omorat acum businessul. pt ca sunteti “armata regulata”. care nici la FNI nu a fost scoasa. doar acum.
si continuati sa spuneti ca pentru apararea democratiei.. c’mon.
PS
pentru restul ..cititi o carte de pr pen
dStanca
Oct 19, 2010 @ 07:09:01
@iulian: prietene, eu nu apar nicio democratie. nu simt ca traiesc in democratie cand trebuie sa fiu atent ce vorbesc la telefon si cu cine. eu imi fac treaba pe care o am si in care cred, cat timp mi-o pot face asa cum trebuie. cat nu, imi vad de drum. zi buna.
@dStanca
Oct 19, 2010 @ 07:26:59
Daca faci cine stie ce sau te inhaitezi cu cine stie cine…peste tot in lumea asta TREBUIE SA FII ATENT CE VORBESTI.
O stie oricine.
V-ati gandit vreodata ca aceia care au mandate de ascultare si le executa, procurorii etc care vad lucrurile astea de 20 de ani si nu se intampla nimic acumuleaza neputinte si frustrari?
Si e suficient sa vina unul sa zica “nu ma amestec” si taie in stanga si dreapta.
PS
Sincer, chiar cred ca tu esti cel mai destept din toata hoarda. Si e cel putin penibil sa incerci sa ocolesti si sa o dai in prosteala.
E imposibil sa iesi din astea fara nici o urmare. Asuma-ti-o! Cata e!
Tio
Oct 19, 2010 @ 07:36:07
Trebuia sa pendulezi atirnat daca aveai cea mai mica urma de constiinita. Sau macar sa-ti ceri scuze ca ai fost slab, influentabil, arogant, lipsit de repere, un om mic etc etc.
In schimb te victimizezi ironic tot pe socoteala celor care au avut incredere in tine.
Sergiu Toader, Catalin Popa si tu sinteti reprezentativi pt noua generatie de romani care se “descurca” cu orice pret.
Comunistii erau cel putin banuiati ca ar fi avut idealuri ….
dStanca
Oct 19, 2010 @ 07:53:36
@tio: hai ca mi-ai zis-o moral mic ce esti tu… e usor sa fii “moral” prietene cand n-ai de dat salarii si nu depind sute de familii de tine. poti sa fii orgolios si smecher si sa scuipi in gura patronul sau poti sa mergi mai departe pentru un scop mai mare. a sau b – ce alegi? plus: tu crez ca zoso sau bobby sunt copii de gradinitza? ca nu au avut creierul la ei cand au vorbit cu omul. te asigur ca pt ei a fost o chestiune incadrata la modul “divertisment”.
edux
Oct 19, 2010 @ 07:37:55
As putea sa inteleg tot ce ne explici, dar numai daca ne zici si noua, inclusiv pentru urechile lui Zoso si Bobby, care era ‘proiectul meu personal’ de care vorbeste Vantu. Pentru ca, din discutie rezulta ca tu il stii si, mai mult, nu te deranjeaza sa fii un pion in el…Trist…
dStanca
Oct 19, 2010 @ 07:46:06
@edux: in intelegerea mea la vremea aceea proiectul era de pozitivare a imaginii lui in blogosfera si de “culturalizare” despre online. cand a avut tendinta de a deveni altceva m-am dat la o parte. de ce crezi ca nu s-a vazut decat cu bobby si zoso nu si cu altii? think about it.
Tio
Oct 19, 2010 @ 08:07:35
Asa prietene, asa. Nu mai fi victima sau ironic si explicate. Tu l-ai folosit pe mogul si nu mogulul pe tine. Urit cu ascultari dar a fost SOV, sper sa fie de luare aminte.
Chestiunea e exceptional de delicat pt ca e vorba de blogari si noiile medii. Faptul ca SOV le-a luat in consideratie confirma ca exista un potential real.
Curajos si de apreciat ca esti accesibil.
Doar bine!
/T
dStanca
Oct 19, 2010 @ 08:11:53
@tio: toata lumea se foloseste de toata lumea, asa e in viata. el de mine crezand ca face o treaba, ca schimba planeta, eu de el ca sa-mi fac treaba care-mi place. la noi la deva se numeste simbioza. doar bine si tie.
sora-sa
Oct 19, 2010 @ 09:16:47
@ dStanca Daca nu erau ghilimelele as fi zis ca esti de parere ca nu-i nicio pb sa renunti la morala daca depind (io cuvantul asta l-as pune in ghilimele, pana la urma ce-i aia depind?) sute de oameni de tine
Da’ nu gandesti asa, nu?
mihaela
Oct 19, 2010 @ 09:23:29
mai cat de prost sa fii sa lasi pe unul ca vantu sa te conduca???
brrrrrrrr! si cica voi ati fi viitorul Romaniei…. ba la naiba!!! sa vina batranii …
mai cum sa accepti, tu generatie dupa 89 sa ti se vorbeasca in halul asta pentru niste euro. Cum sa accepti? la naiba, parintii de aia ti-au dat educatie mai? ca sa te vinzi si sa-si bage ce vrea in tine unul ca vantu????
DEZGUSTATOR!
dStanca
Oct 19, 2010 @ 11:41:02
@mihaela: dorind sa ma jignesti mi-ai facut un mare compliment. eu, generatie de dupa 89, iti multumesc!
zvoner
Oct 19, 2010 @ 10:31:16
Mama ce-mi place cum toti anonimii dau dovada de un mare curaj sa te dojeneasca si sa iti arate ca ei, in locul tau, ar fi facut si ar fi dres…
Iti trebuie mare curaj sa fii anonim, s-o dai nesemnata, si sa ii mai tii altuia prelegeri despre morala.
Paul
Oct 19, 2010 @ 11:39:09
Dincolo de cuvinte si mesaj, tonul din stenograma e suparator. Daca e adevarata. Treaba cu raceala sociala nu are nici o relevanta, nu trebuie sa devieze atentia de la tonul convorbirii. Dar nu e treaba mea, oricum e greu sa judeci un om sau o situatie fara sa ai toate datele. Si chiar si atunci e greu. Si e si incorect. Anyway, tonul e suparator…
dStanca
Oct 19, 2010 @ 11:42:36
@Paul: Intr-o stenograma nu se simte tonul. Si nu exista paranteze [gen rade]. Cine ar putea crede ca spune, serios, o chestie gen “esti prostul meu”. Nu e EVIDENT ca e o gluma?
Paul
Oct 19, 2010 @ 11:52:08
Pai tocmai de aia am zis “daca e adevarata”. Ma aliniez la ce zice domnul Mixich: http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-7942726-nu-cititi-stenogramele-lui-vantu.htm
Tin sa precizez ca nu ma mira nimic din discutiile cu politicienii, asteptarile din zona asta sunt inexistente, dar alea cu oamenii de presa ma supara teribil.
ionutm
Oct 19, 2010 @ 12:31:35
discutiile subiect sunt absurde-ca are leagtura cu morala, cu constiinta, cu lipsa de repere-cati din cei care comnteaza se pot mandri ca au facut bine, ca au construit ceva? exista o line subtire intre bine-rau, si de cele mai multe ori e mix… nu exista justificare pentru publicarea unor discutii care n-au legatura cu fondul cercetarii, e clar o incalcare a dreptului la viata privata si e facuta cu buna stiinta pentru denigrare, dar cred si ca o motivatie pentru a putea aparea orice despre orice-ceea ce e cel mai grav.
pe fond toti ne folosim unii de altii, pt ca e o discutie frantura, rupta din contex,cu un tip croit intr-un fel care se aseamana cu multe alte discutii, realist vorbind, pt ca dstanca nu a continuat ceea ce a vrut sov,pt ca suntem judecatori de parca am fi perfecti, pt ca tot aud tampenia asta ca n-ar trb sa lucrezi pt vantu si ma gandesc daca s-ar auzi toate amanuntele dubioase despre toti patronii ar insemna sa nu mai lucreze nimeni pt nimeni. de cand naiba am devenit toti eroii? ma intreb cati au avut experienta sa vina oameni la el si sa-ti spuna ca am familie, rata la casa, am nevoie de jobul asta, de banii astia? cum spunea sov lui ciutacu in intreviu? sa trecem…vantu nu poate fi schimbat, oamenii in genere nu pot fi schimbati.
iosup
Oct 19, 2010 @ 13:17:17
Din stenograma reiese ca tu vindeai lui Vantu bloggeri cum se vinde pielea ursului din padure nu ca ai avea vre-o alianta cu Zoso si Voicu(ai vrea tu!!). Nu mai vorbim despre tonul vocii mogulului. Eu nu as vorbi asa nici macar cu ultimul cersetor, catelusule!
dStanca
Oct 19, 2010 @ 14:38:39
@iosup: corect e vreo, nu vre-o. in rest, cum spui tu.
@cosmin: nu cred.
@grotaus: 1. corect. 2. sunt cum vrei tu, cu diferenta ca am nume si prenume. ai curaj sa imi spui in fata ce ai de spus? daca da, nu esti penibil.
Cosmin
Oct 19, 2010 @ 13:28:04
SOV citeste bloguri? SOV citeste blogul asta?
grotaus
Oct 19, 2010 @ 13:59:07
1. nu inseamna ca daca SOV vroia sa ii cumpere pe voicu si zoso aia doi ar fi si acceptat.
2. stanca tu esti cam penibil, dar esti penibilul lui.
IDimitriu
Oct 19, 2010 @ 14:48:48
Cu cat faci mai mult pe prostul cu atat te afunzi mai mult, las-o asa sau fa-ti un mea culpa
dStanca
Oct 19, 2010 @ 14:50:02
@IDimitriu: Mea culpa pentru ce, colega?
Badita
Oct 19, 2010 @ 17:33:42
Nu inteleg de ce nimeni nu sesizeaza ca ALTA e problema de FOND.
Din punctul meu de vedere nu ar trebui sa existe CNA sau alte institutii de “reglementare” controlate de stat (vezi initiativa de reglementare a internetului a lui Prigoana).
Daca Vantu vrea sa-si faca blog/televiziune/radio etc., pe banii lui, nu are decat sa impuna ce reguli vrea el. Care-i problema? Sau a ramas OTVeul singura sursa de presa independenta din Romania?
Ma deranjeaza insa cand cenzura vine din partea institutiilor statului. Eu platesc taxe la stat, printre altele, pentru a fi informat. Dupa aceea am mai multe surse (Patriciu, Vantu, Sarbu, Zoso, DD, etc…) din care filtrez informatia.
Aici e buba: Ca institutiile statului (politie, justitie, CNA, autoritati si comisii de “reglementare” care dau “autorizatii”) incap pe mana lui X, iar X le foloseste pentru a-si apara propriile interese pe banii mei/nostrii. Nu ca X, Y si Z isi fac ziare care sa le apere interesele.
dorian
Oct 19, 2010 @ 18:12:48
excelent a punctat si sutu – http://sutu.ro/angoasa-politica/inchideti-usa-la-wc-va-rog/
andrei
Oct 19, 2010 @ 19:30:04
o intrebare pentru tine: de ce ar trebui sa dai replica serioasa pentru ca o cer unii? in tara asta nu mai ai dreptul de a reactiona cum vrei? reprosurile unora vizavi de tine sunt hilare intr-o societate care nu e fata mare si in care totul e o bataie de joc vizavi de oameni. am citit comentariile si reprosurile vizavi de tine se refera la dialogul mucalit dintre doi oameni , in care unul asa e invatat sa abordeze probleme, iar celalalt isi stie treaba si-l lasa sa zica ce vrea, parinteste. ce mare scofala? e de-a dreptul tembel cum au inceput unii sa dea lectii de moralitate si alte prostii, care nu-si au locul in legatura cu subiectul.invidia asta 😉
Mecanica cuantica si manele
Oct 19, 2010 @ 19:35:37
Stenograma ma-tii…
SOV: Hai te pup, batrane! alien: wazzzaaaaaaaaaaaaa SOV: waaaaazzzzaaaaaaaaaaaa alien: waaaaaazzzzzzzaaaaaaaaaaaaaaaaaaa SOV: Ce faci, nene? ce invarti? alien: nimic deosebit, coaie. Photoshopez o poza cu profesorul, pentru Patriciu, beau o bere si-mi …
misa
Oct 19, 2010 @ 19:56:37
iti dai seama acum cati vor sa te cunoasca? publicitate gratis. cine nu are un vantu, sa si-l cumpere :))))
dStanca
Oct 19, 2010 @ 19:59:23
@misa: ii astept pe toti pe http://www.facebook.com/dragos.stanca 🙂
Tiberiu Cazacioc
Oct 20, 2010 @ 14:06:20
Punct de vedere al Centrului pentru Jurnalism Independent asupra public?rii stenogramelor din dosarul Sorin Ovidiu V